09-01-2008, 12:41 PM
Een kluns kiezen geeft in mijn beleving een extra dimensie, je moet nu tegenovergesteld gaan voorspellen. Kies je een speler die niet speelt, uitvalt dan zit je wel. Zou je een bepaald getal moeten afspreken. Is misschien wel iets te ingewikkeld.
Captain kiezen lijkt me wel leuk.
De afgeronde getallen is een bewuste keuze. dat houdt het simpel en gemakkelijk om uit te rekenen. Daarom is het budgetvoorstel ook 15 miljoen. En volgens mij kun je dan nog genoeg puzzelen.
Deadline flexibel is idd perfect. Kun je gewoon per week bekijken.
Inleg; kooltje stelde 10 euro voor. Vind dit zelf wat weinig voor een heel jaar. Kunnen er ook een prijs van kopen. Kaartjes ABN AMRO ofzo. En een prijs voor de meeste weekzeges is ook leuk. Zou voor inleg van 20 euro gaan.
Captain kiezen lijkt me wel leuk.
De afgeronde getallen is een bewuste keuze. dat houdt het simpel en gemakkelijk om uit te rekenen. Daarom is het budgetvoorstel ook 15 miljoen. En volgens mij kun je dan nog genoeg puzzelen.
Deadline flexibel is idd perfect. Kun je gewoon per week bekijken.
Inleg; kooltje stelde 10 euro voor. Vind dit zelf wat weinig voor een heel jaar. Kunnen er ook een prijs van kopen. Kaartjes ABN AMRO ofzo. En een prijs voor de meeste weekzeges is ook leuk. Zou voor inleg van 20 euro gaan.