10-01-2008, 04:52 PM
Ad Wim Wrote:Tripplexxx Wrote:Stille Wrote:Het is niet de grond inboren, er is een normale discussie en mensen mogen toch best aangeven wat ze het leukst vinden?
Tuurlijk, maar van het oorspronkelijke idee is niks meer over. Je biedt aan om wat te organiseren, maar men blijkt toch liever vast te houden aan het TM-principe. Geeft niet, maar als men het liever anders speelt prima.
Maar dat betekent toch niet meteen dat je je handen er vanaf hoeft te trekken? Blijkbaar valt jouw opzet niet helemaal in goede aarde, maar dan kun je toch meedenken over een andere opzet? En je kunt toch ook gewoon meedoen met onze opzet?
Meedoen was sowieso geen optie. Vanwege mijn onregelmatige werk kan ik een dergelijk spel gewoon niet 100% spelen, dat heb ik vorig jaar gemerkt. Dan hang ik elke week met Buurs aan de telefoon.
De reden dat ik dit topic gemaakt heb, is dat ik het leuk vind om dit soort dingen te organiseren. Maar mijn globale idee is zo'n beetje in z'n geheel van tafel geveegd.
Het ging mij er vooral om dat het een simpele opzet werd/wordt. Gemakkelijk om teams te maken en gemakkelijk om dit te controleren en uit te rekenen. Als ik het voor het zeggen had, dan was mijn opzet de volgende geweest( na erover nagedacht te hebben);
Quote:Elke eerste van de maand publiceren we de actuele wereldranglijst plek 1 t/m 150. De waarde van spelers ronden we af op tienden ( bijv 3,1 of 0,3. deze waarden gelden dus voor de hele maand.
Elke deelnemer heeft 12,5 miljoen te besteden en kan heel simpel zelf uitrekenen hoeveel zijn team kost. Puzzelen blijft zo mogelijk. Puntensysteem volgens de oude TM-manier.
Elke speelronde kies je een captain. Dit mag geen geplaatste speler zijn. Deze speler verdient dubbele punten. Zo kan er onderscheid gemaakt worden in weken dat de verschillen niet groot zullen zijn. Extra dimensie imo.
Inleggeld 10 euro. Prijs voor winnaar klassement en nummer 2. Ook een prijs voor de meeste weekzeges. Die laatste prijs kan ik wel regelen op mijn kosten.
Deadline maandag 23:59 uur. Teams insturen per pm , deze worden maandag na de deadline in de topic geplaatst. Of je plaatst ze meteen in het daarvoor bedoelde topic
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"