11-01-2008, 02:14 PM
Als ik naar de bovenstaande lijst kijk en dan vooral naar percentage mogen benders en beenakker van mij wel opzouten. Hun keize qua training hebben geen toevoeging. Ze volgen in ieder geval geen TT. Verder vind ik boer ook aardig aan de lage kant zitten als één van de starters. We weten wel waardoor het komt, maar het kan altijd beter.
Als we een nieuwe training moeten kiezen ipv speed dan zou koppen idd niet misstaan. Daar lopen we echt flink op achter. Lange pass zou van mij part ook wel weer erin mogen, alleen weet ik niet of het grotendeel van het team daar iets aan heeft. Dribbelen kunnen op de twee vaste vleugels na ook meer mensen gebruiken. Dat zou misschien in een wat latere stadium kunnen voor techniek, want daar zitten de meeste ook dicht tegen het max aan.
Als we een nieuwe training moeten kiezen ipv speed dan zou koppen idd niet misstaan. Daar lopen we echt flink op achter. Lange pass zou van mij part ook wel weer erin mogen, alleen weet ik niet of het grotendeel van het team daar iets aan heeft. Dribbelen kunnen op de twee vaste vleugels na ook meer mensen gebruiken. Dat zou misschien in een wat latere stadium kunnen voor techniek, want daar zitten de meeste ook dicht tegen het max aan.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Hattrick - Xyon United (213524)