11-01-2008, 06:05 PM
Ad Wim Wrote:Dat weet ik toch ook wel, en dat zeg ik ook. Maar mijn verdediging is wel beter dan zijn aanval, maar zijn verdediging is ook sterker dan mijn aanval. Dan vraag ik me dus of of ik moet counteren.
Bij counter is het volgens mij nl zo dat als zij een kans missen, dat ik dan een counter krijg. En dat gebeurt volgens mij als hij een beter middenveld heeft maar zijn aanval minder is dan mijn verdediging...
je kan maar maximaal 3 counterkansen krijgen, met counter verlies je automatisch nog een x-aantal % middenveld. Als je de counterkansen toch niet afmaakt zou ik als ik jou was gewoon normaal spelen om zo het middenveld % dichter bij elkaar te houden. De enkele kans die hij dan krijgt kan hij dan alsnog missen en je houdt voor jezelf nog een kans dat jij ook kansen krijgt....
Hoop dat dit iets meer duidelijkheid verschaft....
goh er is toch nog iets blijven hangen van al die jaren hattrick

[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]