24-06-2005, 11:33 AM
Een konijn huppelt door het bos.
Opeens ziet hij een giraffe die een dikke joint probeert te draaien.
Konijn:"Nee joh! Ben je mal?! Kom met mij mee, lekker rennen door het bos. Dat is veel gezonder!"
De giraf die toch nog niet zo heel ver is met zijn joint, stemt in en gaat lekker mee rennen.
Even later komen ze een olifant tegen die een vette lijn coke door zijn slurf naarbinnen wilt snuiven.
Konijn:"Nee joh! Ben je mal?! Kom met mij mee, lekker rennen door het bos. Dat is veel gezonder!"
De olifant blaast al het poeder met een stevige puf de lucht in, en gaat lekker mee rennen.
Nog even later komen ze aan de rand van het bos, waar een leeuw met een afgebonden poot klaarzit om een flinke shot Heroïne te nemen.
De leeuw haalt uit, en het konijn beland 3 meter verder bewusteloos.
De giraffe en de olifant beginnen te schreeuwen dat de leeuw normaal moet doen.
De leeuw neemt zijn shot en zegt:" De vinkentering voor dat konijn! Elke keer als hij XTC op heeft moet iedereen met hem meerennen door het bos!"
Opeens ziet hij een giraffe die een dikke joint probeert te draaien.
De giraf die toch nog niet zo heel ver is met zijn joint, stemt in en gaat lekker mee rennen.
Even later komen ze een olifant tegen die een vette lijn coke door zijn slurf naarbinnen wilt snuiven.
De olifant blaast al het poeder met een stevige puf de lucht in, en gaat lekker mee rennen.
Nog even later komen ze aan de rand van het bos, waar een leeuw met een afgebonden poot klaarzit om een flinke shot Heroïne te nemen.
De leeuw haalt uit, en het konijn beland 3 meter verder bewusteloos.
De giraffe en de olifant beginnen te schreeuwen dat de leeuw normaal moet doen.
De leeuw neemt zijn shot en zegt:" De vinkentering voor dat konijn! Elke keer als hij XTC op heeft moet iedereen met hem meerennen door het bos!"
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen