16-01-2008, 05:07 PM
Hoort eigenlijk thuis in het topic "live toernooien", maar daar er een redelijk aantal forummers aan meedoet, toch maar even een apart topic.
De meetsen zullen de mail al ontvangen en gelezen hebben, maar hier even de nodige info.
Deelnemende forummers:
Mac
Deshotas
Haagsebeer
Treesong
Gittermaster
Momenteel zijn er 31 inschrijvingen, dus eigenlijk 1 teveel, maar wellicht kunnen we naar max 35 gaan.
We verzamelen om 20:00 in de Waarderpolder in Haarlem en willen om uiterlijk 20:30 beginnen.
Het precieze adres volgt nog.
Het betreft een 10 euro unlimited rebuy toernooi (eerste uur) en de eerste buy in is 17,50. Hiervoor zal bier, fris en etenswaar gehaald worden.
Drink je graag whiskey, dan moet je dit zelf verzorgen.
De stackverdeling:
We beginnen met een stack van 1500 en elke rebuy en tevens de add-on zijn 1500
Blinds:
10-20
20-40
30-60
50-100
100-200
150-300
200-400
300-600(ante 25)
400-800(ante 50)
500-1000(ante 75)
1500-3000(ante150)
2000-4000(ante 250)
De blinds gaan elke kwartier omhoog.
Breaks:
Na het eerste uur volgt er een break van 10 minuten, daarna na elk uur een break van 5 minuten.
Prijsverdeling:
Deze zal bekent worden als het totaal aantal inschrijvingen bekend is, maar in het geval van 30 inschrijvingen, zal de top 6 betaald krijgen.
Ook is er een poedelprijs beschikbaar.
Het is een klein toernooitje en we zijn met allemaal bekenden (althans van mij en Jonathan). Het gaat dus vooral om de lol. Als je een prijs pakt is dit natuurlijk mooi meegenomen, maar de eerste en tweede prijs zijn natuurlijk voor respectievelijk Dennis en Jonathan.
Volgende week vrijdag zal er nog een laatste mail gestuurd worden.
Ik ben nog op zoek naar een paar tableleader (geen chipleaders in deze). Treesong, ik wilde jou vragen om deze taak op je te nemen.
Wat houdt t precies in?
In "lastige" situaties (meerdere mensen all in, semi splitpots etc.) is t prettig als er iemand is met ervaring en die de regels kent, die even de leiding neemt.
Verder is er weinig wat je moet doen.
Zou je die taak op je willen nemen?
Wellicht iemand anders die dit ook zou willen?
De meetsen zullen de mail al ontvangen en gelezen hebben, maar hier even de nodige info.
Deelnemende forummers:
Mac
Deshotas
Haagsebeer
Treesong
Gittermaster
Momenteel zijn er 31 inschrijvingen, dus eigenlijk 1 teveel, maar wellicht kunnen we naar max 35 gaan.
We verzamelen om 20:00 in de Waarderpolder in Haarlem en willen om uiterlijk 20:30 beginnen.
Het precieze adres volgt nog.
Het betreft een 10 euro unlimited rebuy toernooi (eerste uur) en de eerste buy in is 17,50. Hiervoor zal bier, fris en etenswaar gehaald worden.
Drink je graag whiskey, dan moet je dit zelf verzorgen.
De stackverdeling:
We beginnen met een stack van 1500 en elke rebuy en tevens de add-on zijn 1500
Blinds:
10-20
20-40
30-60
50-100
100-200
150-300
200-400
300-600(ante 25)
400-800(ante 50)
500-1000(ante 75)
1500-3000(ante150)
2000-4000(ante 250)
De blinds gaan elke kwartier omhoog.
Breaks:
Na het eerste uur volgt er een break van 10 minuten, daarna na elk uur een break van 5 minuten.
Prijsverdeling:
Deze zal bekent worden als het totaal aantal inschrijvingen bekend is, maar in het geval van 30 inschrijvingen, zal de top 6 betaald krijgen.
Ook is er een poedelprijs beschikbaar.
Het is een klein toernooitje en we zijn met allemaal bekenden (althans van mij en Jonathan). Het gaat dus vooral om de lol. Als je een prijs pakt is dit natuurlijk mooi meegenomen, maar de eerste en tweede prijs zijn natuurlijk voor respectievelijk Dennis en Jonathan.
Volgende week vrijdag zal er nog een laatste mail gestuurd worden.
Ik ben nog op zoek naar een paar tableleader (geen chipleaders in deze). Treesong, ik wilde jou vragen om deze taak op je te nemen.
Wat houdt t precies in?
In "lastige" situaties (meerdere mensen all in, semi splitpots etc.) is t prettig als er iemand is met ervaring en die de regels kent, die even de leiding neemt.
Verder is er weinig wat je moet doen.
Zou je die taak op je willen nemen?
Wellicht iemand anders die dit ook zou willen?
The great old Ludwig von...