19-01-2008, 06:08 PM
Ja, het is misschien wel eerlijker, maar ik wil gewoon te aller tijden voorkomen dat we op het laatste moment problemen krijgen doordat iemand niet weet wat ie moet doen of het gewoonweg vergeet. Ik denk hierbij bijvoorbeeld aan mensen die ook regelmatig zonder opgaaf van reden een poll missen... Ook is het zo dat je wel op zondag of maandag tijd vrij moet hebben om de loting (en nieuwe waarden) in te voeren, en is het ook wel leuk als er regelmatig updates zijn. We kunnen beter het de mensen laten doen waarvan we (bijna) zeker weten dat het goed gaat.
Maar laten we het dan zo doen, dat alle deelnemers aangeven als ze het niet zien zitten, om problemen te voorkomen? Dan kunnen we hen uit het schema schrappen.
Ik zeg dit ook mede omdat Aadje vantevoren heeft aangegeven dat hij wel eens in de problemen zou kunnen komen mocht hij moeten updaten, en ik toen heb gezegd dat dat geen probleem was, omdat ik dacht dat we met een aantal mensen zouden gaan afwisselen. Maar mochten we het zo houden, dan neem ik gewoon zijn weken over, zoals beloofd.:wink:
Maar laten we het dan zo doen, dat alle deelnemers aangeven als ze het niet zien zitten, om problemen te voorkomen? Dan kunnen we hen uit het schema schrappen.
Ik zeg dit ook mede omdat Aadje vantevoren heeft aangegeven dat hij wel eens in de problemen zou kunnen komen mocht hij moeten updaten, en ik toen heb gezegd dat dat geen probleem was, omdat ik dacht dat we met een aantal mensen zouden gaan afwisselen. Maar mochten we het zo houden, dan neem ik gewoon zijn weken over, zoals beloofd.:wink: