21-01-2008, 01:36 PM
goa Wrote:In je jeugd niet geheel onverdienstelijk, ach wat schattig. Heb je wel eens een vaantje gewonnen? Bijna net zo schattig als het oplepelen van kennis over Fischer uit Wikipedia.
:| Ach gossie, meneertje is op z'n pikkie getrapt. Wellicht dat je je eigen criterium voor het "mogen oordelen" over de persoon Fischer (nl. het "zijn van een schaker", waaronder ik iets "meer" versta dan iemand die alleen ooit op z'n vijfde een keer een pion heeft opgetild) alweer bent vergeten?
Uit het feit dat je mijn keiharde neersabeling van je eigen kulverhaal gemakshalve maar geheel terzijde laat, en je in plaats van met het weerleggen van mijn argumenten (op zich begrijpelijk, nu je dat ook niet kunt, maar dat terzijde) bezighoudt met het aanvallen van mijzelf, kan ik verder de conclusie trekken, dat ook jij je realiseert dat je opmerking die ik quotte, ongenuanceerd en dom was.
Gelukkig maar.
Trouwens, ik ben erg benieuwd wanneer je de forumlezers laat meegenieten van wat weergaven van de persoonlijke gesprekken tussen Fischer en goa. Jij zult je kennis over deze man toch ook ergens vandaan halen, en weet blijkbaar heel wat anders en/of meer dan wikipedia ons kan vermelden (met de aantekening dat wiki algemeen bekende feiten over Fischer vermeldt, onder verwijzing naar bronnen, en aanzienlijk makkelijker copy-paste dan een boek)...?