24-01-2008, 05:26 PM
Ik zou voor opdracht 1 kiezen. Veel minder gezeik en relatief makkelijk werk. Lekker veel lullen met werknemers en daar dan een analyse van maken. Vaak zijn de mensen goed bereid om je te helpen omdat ze hun klachten kwijt willen (klagen vindt men heerlijk).
Opdracht 2 is heel veel vergelijken, vervolgens erachter komen dat het toch niet zo werkt binnen dat bedrijf en weer van vooraf aan moeten beginnen. Gezeik krijgen bij de implementatie met werknemers die geen veranderingen willen en dus minder goed meewerken.
Heb zelf afgelopen 2 stages opdrachten gedaan zoals opdracht 1 bij jou en dat is over het algemeen gewoon goed gegaan. Het ergste wat kan gebeuren is dat iemand het niet eens is met jouw uiteindelijke conclusie en dan so be it.
Opdracht 2 is heel veel vergelijken, vervolgens erachter komen dat het toch niet zo werkt binnen dat bedrijf en weer van vooraf aan moeten beginnen. Gezeik krijgen bij de implementatie met werknemers die geen veranderingen willen en dus minder goed meewerken.
Heb zelf afgelopen 2 stages opdrachten gedaan zoals opdracht 1 bij jou en dat is over het algemeen gewoon goed gegaan. Het ergste wat kan gebeuren is dat iemand het niet eens is met jouw uiteindelijke conclusie en dan so be it.