25-01-2008, 12:45 AM
volgens radio 1 is de kans groot dat landzaat naar feyenoord gaat. tsja, weer zo'n mooi wer voetballer, we hebben meer aan een el amadi (maar dat varken heeft bijgetekend bij fc twatten) of meeuwis als je het mij vraagt. maar het wordt mij niet gevraagd. :wink:
edit:
ook hansson is gesignaleerd in de kuip. vind ik ook net niet eigenlijk......
edit:
Quote:Feyenoord heeft Landzaat binnen
Door MARCEL VAN DER KRAAN
ROTTERDAM - Feyenoord heeft zich met onmiddellijke ingang versterkt met Oranje-international Denny Landzaat. De middenvelder van Wigan Athletic wordt vrijdag al medisch gekeurd in Rotterdam en maakt daarna kennis met de spelersgroep van de Rotterdammers.
Denny Landzaat. FOTO ANP
De komst van Landzaat betekent een nieuwe kwaliteitsinjectie in het elftal van Feyenoord. Technisch directeur Peter Bosz heeft steeds aangekondigd dat hij alleen in de voor Feyenoord best mogelijke categorie spelers wilde halen. Dat is hem nu opnieuw gelukt.
Landzaat werd al sinds afgelopen zomer begeerd door de technische staf van de Rotterdamse club. Met zijn ervaring is de international de ideale aanvulling voor het middenveld van Feyenoord. Bij Oranje staat hij vaak met Giovanni van Bronckhorst immers ook al in het middenrif.
Manager Steve Bruce van Wigan heeft de transfer van de 31-jarige Landzaat twee maanden geblokkeerd, omdat hij de speler niet kwijt wilde. Maar sinds enkele dagen was technisch directeur Peter Bosz weer in gesprek met de leiding van de club uit het noord-oosten van Engeland.
Landzaat verhuisde in de zomer van 2006 als speler van AZ naar Engeland. Bij Wigan stond hij bijna altijd in de basis. In anderhalf seizoen heeft hij ruim 40 wedstrijden op het hoogste niveau op zijn naam en maakte hij vijf doelpunten.
Trainer Bert van Marwijk en de spelers van Feyenoord juichen de komst van Landzaat toe. Feyenoord wilde dit seizoen meedoen in de strijd om de titel, maar ontdekte dat het elftal in de breedte kwaliteit ontbeerde. Op deze manier komt de clubleiding tegemoet aan de wens om versterking.
ook hansson is gesignaleerd in de kuip. vind ik ook net niet eigenlijk......
Quote:'Landzaat hard op weg naar Feyenoord'
24/01/2008 23:50
Feyenoord lijkt in Denny Landzaat versterking te hebben gevonden voor zijn middenveld. Ook de naam Petter Hansson circuleert in Rotterdam.
Technisch manager Peter Bosz wilde niet ingaan op alle geruchten. 'Ik kan en wil op dit moment niets zeggen. Pas als iets helemaal rond is, komen we met een mededeling', was het commentaar na de 3-1 overwinning op FC Twente.
In Engeland wordt gesproken dat Feyenoord voor zo'n 700 duizend euro Landzaat overneemt van Wigan Athletic. De Oranje-international zou al naar Rotterdam zijn gevlogen om de transfer af te ronden.
In tegenstelling tot ook trainer Bert van Marwijk wilde Feyenoord-linksback Tim de Cler wel al vooruitlopen: 'Denny is een prima aanwinst. Hij zorgt voor balans op het middenveld. Aan hem gaan we bij Feyenoord veel plezier beleven.'
Het zou een opvallende overgang zijn, omdat Landzaat niet lang geleden nog vertelde dat het te vroeg was voor een terugkeer naar Nederland. Met de komst van Wilson Palacios heeft Wigan zich al ingedekt in het geval Landzaat vertrekt.
Feyenoord zou niet alleen op het punt staan Landzaat aan te trekken. Maar ook Hansson zou door de Rotterdammers terug naar de Eredivisie worden gehaald. De Zweedse verdediger, die nog tot 2010 onder contract staat bij Stade Rennes, wordt in Frankrijk ook gelinkt aan Ajax en PSV.