27-01-2008, 06:46 PM
D'r an met de lippe Wrote:Peter Wrote:D'ran is zeker een keer thuisgebleven? :razz:
Hahaaa, je zou het bijna denken maar nee, ik was er godzijdank bij :![]()
Eén van de beste Heracles momenten die ik in mijn leven heb mee mogen maken, wat geweldig. En niet een laffe 0-1 nee gewoon 0-5. 0-5!!!!
Ik snap d'r geen biet van maar dat maakt niet uit. Ennuh, wie was nou die Ambrabat? :8:
Amor Fati Wrote:0-5 Igor
:cheers: d'ran
Cheers! :cheers:
In de bus al een paar flesjes gehad maar dat worden er met een avondje stappen nog veel meer :![]()
Wat is dit mooi wat is dit mooi...
Ohhhhh was jij 1 van die pubers die daar meteen in de hekken gingen hangen?!? :wink:
Moet zeggen dat er op de overwinning helemaal niets af te dingen was en 5-0 was ook nog niet eens geflatteerd. VVV kwam totaal niet in haar eigen spel. Zeker de verdienste van heracles die alles kort dekte en 2x zo fel het duel aangingen als vvv.
Ik denk dat het puur een mentale kwestie is. Tegen de topploegen kunnen ze onbevangen spelen, totaal niks te verliezen en op dit soort wedstrijden zit voldoende druk. Zeker omdat voor vvv een cruciale periode is aangebroken met eerst heracles dan sparta en willem II. De meeste kunnen nog niet met die druk om gaan....stuk voor stuk zakte ze door het ijs!!!
Op naar sparta..........het zal me benieuwen!!! Spannend genoeg met alle degredatiekandidaten die ineens punten pakken!!
"Of ik verder nog iets opgestoken heb op de trainerscursus? Ja, een paar sigaretten" - W. van Hanegem