23-08-2004, 11:02 AM
Fred Naaigaren Wrote:Die Karsten zakte bijna terug naar goed, althans dat vreesde ik.
Deze gast gaat begin volgend seizoen waarschijnlijk weer wieberen, maar dan liggen de prijzen wat hoger, althans dat hoop ik.
Ik weet niet of dit klopt, maar dit is mijn stelling> Verschil tussen uitstekend(ik ga ervan uit dat uitstekende spelers altijd laag-uitstekend zijn > lees net zijn ââ¬Åopgetraindââ¬Â en doorverkocht worden) en hoog-goed te verwaarlozen is. Ik snap wel dat je die 32-jarige verkoopt, hij zal inderdaad zeer waarschijnlijk binnenkort een stap omlaag gaan. Voor mezelf geldt > ik ben van plan om geen uitstekend spelers meer te halen voor de posities die ik niet train, maar alleen formidabel(of hoger). Anders zijn het ook geen echte versterkingen meer voor mââ¬â¢n team. Hou alleen nog goed spits, omdat hij al een week of 16 op matig ervaring staat (redelijk leiderschap) en ik wil wachten tot hij redelijk ervaring heeft met de verkoop. Hetzelfde geldt voor redelijk verdediger, met matig vleugel(heeft echter goed leiderschap)