04-02-2008, 12:13 PM
Mukkus Wrote:waf Wrote:we weten dus net zo veel als er voor, behalve misschien dat ze in het water is gelazerd. nou, poe poe.
Zijn verklaring was dattie haar slapend op het strand heeft achtergelaten. Nu is het toch een stuk aannemelijker dat op zijn minst (mede)schuldig is aan het dumpen van haar "lijk". We weten dus wel wat meer. Justitie hoeft niet op zoek naar een andere dader dan Fokking Joran, het verhaal heeft zich ronbd hem en Natalee afgespeeld en nu is het een kunst om dat boven water te krijgen.
Ik zal Fokking Joran even opzoeken, hij schijnt vlakbij mijn werk ondergedoken te zitten.....
Even kijken of Mukkus nog een interviewtje kan afleggen voor de camera's van CNN. :8:
iedereen wist toch al dat het gelul was dat hij haar slapend had achter gelaten? ik vind dit niet echt veel meer.
doordat peter r de vries zichzelf belangrijker vindt dan het daadwerkelijk achterhalen van de waarheid, heeft hij dit nu reeds openbaar gemaakt. normaal gesproken moet je dit achter de hand houden. die dauri pak je nu nooit meer, terwijl je anders hem had kunnen oppakken en na de verklaring ermee had kunnen confronteren. de vries heeft het vinden van de waarheid geblokkeerd.