05-02-2008, 09:53 PM
Flixieluv Wrote:Depor Wrote:Ik ben het wel met hem eens....
We hebben nog steeds geen echte linksback, de hele voorhoede komt ergens anders vandaan...
Groningen komt met Marcus Berg op de proppen, PSV haalt Dudzac Heerenveen speelt lekker zonder Alves.
Waar 15 jaar geleden het de Ajax scouting en jeugd was die ervoor zorgde dat we een dik team hadden, is het nu betalen voor spelers. Kan komen door een slappe generatie maar vind het toch stuitend dat er 7 mil voor 3 rechtsbacks word uitgegeven in 2 jaar. 10 miljoen voor 2 linksbuitens (Luque daargelaten) en dat de meeste aankopen tegenvallen.
Suarez speelt niet goed, rechtsachter is huilen, Perez speelt niet goed, Kennedy/Rommedahl brengen het ook niet...allemaal net niet. Zoals de afgelopen 5 seizoen, allemaal net niet.
:roll: "de hele voorhoede komt ergens anders vandaan"... En vervolgens wijzen naar de goede AANKOPEN van groningen en psv. Lekker joh.
Ik vind de scouting bij Ajax ook niet ideaal, maar de jeugd doet t echt niet verkeerd! En die hou je nou eenmaal niet lang. vd Vaart, Sneijder, Babel, allemaal weg voor aardig wat knaken. Prima gedaan, dus. Aankopen zijn verder alleszins te billijken, elke drol die tegen een bal kan trappen kost tegenwoordig nou eenmaal geld! Alsof psv en feienooit zoveel beter hebben ingekocht, daar kan ik ook wel een "column" over schrijven. Boerenveen en in mindere mate Groningen is een uitzondering...
Heb van mijn moeder geleerd dat je altijd naar jezelf moet kijken en niet naar anderen. En PSV er bij halen is dom, want die klanten doen het gewoon goed.( helaas)
Het is gewoon kut gesteld als je al jaren geen fatsoenlijke back kan opleiden. Vroeger werd een mislukte rechtsbuiten gewoon een goede back. Tal van voorbeelden, zal je niet vermoeien daarmee.
Vanaf dat ze in die klote arena zijn gaan voetballen is het mis gegaan.
Vroeger moesten ze heel creatief met de centen omgaan, omdat er weinig binnenkwam( des te meer talenten er door braken)
Nu hebben ze poen te veel, dus wordt er allerlei soorten bagger aan getrokken en maar hopen dat er wat tussen zit.....
Gewoon back to basic, jeugd (liefst omgeving Amsterdam en niet Gelderland of zo....)de kans geven, paar routiniers met een duidelijk Ajax verleden.
Amsterdamse trainer die zorgt voor grote successen( Kovacs na) en liefst de hele club doorspekt met oud spelers die de jeugd trainen.
v. Geel is ook oud Ajax, maar hij is een echte Joran, dus opzouten en neem die Jaakke ook maar mee.
conclusie: Ojer is de man! :wink:
Nee, zonder gekheid. Ajax is doodziek en moet geopereerd worden.Er moet een schoonmaakploeg aangesteld worden. Liefst Adriaaanse/ v. Gaal. Ik ben een enorm groot fan van JC, maar v. Basten en/of Rijkaard gaan het van kwaad tot erger maken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
maar verliezen is NIETS!!!