06-02-2008, 01:32 PM
Box Brother Wrote:kooltje Wrote:is het nuttig om internationals te hebben in onder 21 team van een onbekend land?
Internationals die spelen krijg je 2/3 van hun salaris voor betaald, echter het is vooral de ervaring boost die ze krijgen die het intressant maakt. Verder leveren U20 (of gewone) internationals meer op omdat mensen graag " zo'n cool vlaggetje in hun team willen hebben "
Buiten dat het een prestige en een eer is om zelf een U20er te creeren heeft het een aantal voor -en nadelen. Zo zal je minstens 3 a 4 seizoenen vol voor één training moeten kiezen en dan in huidige situatie zo'n 95% trainingintensiteit. Zoals box al zegt krijgt je speler veel ervaring en wordt zijn salaris deels vergoed. Kijk bijvoorbeeld naar mijn speler Driessen. Hij is nu eind 18 en heeft zwak ervaring. Nog één wedstrijd en dan zal hij stijgen naar matig. Nu hij hoger in zijn stats zit en veel speelt scheelt het me weer in salaris. Verder heb ik al een aantal mailtjes ontvangen van mensen die er flink voor willen bieden. Je kan meestal wel op een miljoen extra rekenen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Hattrick - Xyon United (213524)