07-02-2008, 02:40 PM
Treesong Wrote:Oh? Het eerste wat ie tegen Petrik zei was dat ie had geknokt om gokcenten... je weet niet hoe die gozer zich in het dagelijks leven gedraagt... afijn, het feit dat je de politicus kaart uitspeelt, zegt me al genoeg. Da's appels en peren, beste Gerrit, en dat weet je zelf ook.
Ach, dat waren gewoon praatjes. Uit niks is nog gebleken dat hij een notoire herrieschopper/ruziemaker is. Hoogstens een verwend kereltje dat vanwege zijn 'reputatie' zich denkt te moeten gedragen als een 'tough guy'. En voor politicus kan je ook vastgoedhandelaar of advocaat invullen, zelfde laken om oud ijzer. :wink:
Nogmaals, dat hij vermoedelijk iemand (per ongeluk) omgebracht heeft begint aannemelijker te worden en dat hij niet inziet wat hij gedaan heeft is ook duidelijk, maar dat hij ook echt geestesziek is en constant asociaal gedrag vertoont vind ik, op dit moment, nogal overdreven. Als je niet wist dat hij verdacht wordt van doodslag (moord lijkt me sowieso vergezocht), is het 'gewoon' een rijkeluiskindje met teveel vrije tijd, een paar vervelende hobby's en teveel praatjes.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!