07-02-2008, 03:05 PM
waf Wrote:verder vond ik dat iedereen goed speelde. maar ik vond kroatie echt tranentrekkend slecht.Dat vond ik dus ook. Deed me een beetje denken aan de klassieker afgelopen zondag. De uitslag en de timing van de goals was ook nog eens nagenoeg hetzelfde :eeeek:
En het is maar een oefenwedstrijd, maar die Kroaten zijn eerzuchtig en in Split met 3-0 winnen staat gewoon. En dan ook nog eens leuk om naar te kijken! Hopen dat Van Persie gewoon fit is en blijft voor het EK, dan kan het nog leuk worden!
Achterin stond het weer eens goed, en dat is ook wel weer eens fijn. Johnny moet in deze vorm altijd spelen en ook in mindere vorm is hij beter dan Bouma. Weg met die Bouma! Ook op linksback want De Cler was prima, eindelijk krijgt hij eens een kans. Ik zie ook veel liever Ooijer dan Melchiot al vond ik die laatste niet slecht gisteren. En Matthijssen was ook weer eens oke.
En ik vond Huntelaar weer erg sterk aan de bal, stuk sterker dan Ruud normaliter. Wordt misschien nog een moeilijke keuze komende zomer, ik zou het iig niet weten momenteel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello