07-02-2008, 05:46 PM
waf Wrote:Flixieluv Wrote:waf Wrote:Treesong Wrote:maar om dan te reageren met een antisemitische opmerking vind ik ongepast
ik vind het een hoog frits barend-gehalte om de opmerking over de avater als antisemitisch te duiden. :| je kan veel van bredanaar zeggen, maar niet dat hij antisemiet is als ik het goed zie...
Mja, kan dat ook niet als antisemitisch duiden, en heb 't ook niet zo ervaren. Toch bedankt, Frits Treesong! :razz:
Ging mij er meer om dat breda-nar een repliek plaatst over mijn avatar, terwijl we het helemaal niet over avatars hadden maar over jeugdopleidingen. @waf en @hoef: in het kader van "nee jij, met je boxershort!" :wink:
En @breda-nar: als ik elke keer zout op de domme slakken die jij uitzet moet leggen, krijg ik een lamme arm. Ik cherry-pick ze dus.
(waar slaat dat "ventje" trouwens op, en dat "kinderlijk"? Hoe oud ben jij wel niet, als je iem. van 31 al een ventje vindt!)
zeg ventje, met je avator, iemand van 31 die pas sinds 3 maanden zijn eerste vriendin heeft, moet niet nu opeens gaan klagen over een lamme arm.
? (smilie vergeten?)