08-02-2008, 07:33 PM
Bredanaar Wrote:Treesong Wrote:Bredanaar Wrote:Ach hulp uit de bekende hoek. Over vies gesproken.
Ik moet mezelf zomaar door zo'n ventje laten beledigen zeker?
Dat jij je beledigd voelt als iemand je verwijt open deuren in te trappen, is jouw probleem... maar om dan te reageren met een antisemitische opmerking vind ik ongepast en dit forum onwaardig :|
Waar haal je het lef vandaan om mij van een antisemitische opmerking te betichten? Het is juist het tegengestelde. Ik vind het misplaatst en afstotelijk om een afbeelding van de jodenster te misbruiken om aan te duiden dat je ajaxfan bent. Verder kan ik echt wel tegen de opmerking dat iemand vindt dat ik open deuren intrap, maar ik reageerde meer op de kleinerende opmerking van (de ongetwijfeld veel intelligentere) flixieluv:Quote:Trap jij anders weer es op de jou kenmerkende niet zo slimme wijze niet een open deur in, maar zelfs naast een open deur
Dit omdat ik het voorbeeld van Knopper nu niet een geslaagd voorbeeld vind. Er zijn wel betere voorbeelden te vinden van voetballers die via de Ajax-opleiding WEL de ECHTE top hebben bereikt, niet dan?
Gast, ontzettende jankebal! :cry: Misplaatst en afstotelijk :cry: maarliefst, tjongejonge... Loop niet zo te piepen, ontzettende salonethicus! :roll: En wat heeft misplaatst en afstotelijk met kinderlijk te maken? Duidelijk is weer eens dat verstand niet noodzakelijk met de jaren komt, opa Bakema.
Verder gaf ik Knopmans gewoon als voorbeeld om aan te duiden, dat ook een feienooittrainer als Wasiman indertijd (medio / eind jaren '90) van mening was dat Ajax voor een speler van (TOEN) de kwaliteiten en mogelijkheden van Knoppert qua jeugdopleiding meer te bieden had dan (bij voorbeeld) feinooit. Jij gaat daarop in met te stellen dat Knopper "een slecht voorbeeld is", omdat hij later niet geslaagd is. Dat noem ik naast een open deur trappen, en wel om de volgende redenen.
Ik weet net als ieder ander dat Knopper later niet veel heeft gebracht in de eredivisie, maar daar ging het totaal niet om in dit topic: het ging erom of trainers in Nederland "vroegah" van mening waren dat Ajax een goede/betere/beste jeugdopleiding had. Als ik "gewoon" stel dat Cruijff uit de Ajax-opleiding komt en dat de Ajax-opleiding DUS de beste van NL was/is, geef ik een loos argument voor die stelling, omdat men in reactie op dit argument prima zal kunnen zeggen dat iem. als Cruijff bij (bij voorbeeld) NEC net zo goed was geworden als bij Ajax. M.a.w. Ajax-opleiding of niet: de speler slaagt toch. Knopper voerde ik zoals gezegd alleen maar aan ter staving van mijn stelling dat trainers als Wasiman toen vonden dat de Ajax-opleiding beter was dan die van bijv. feienooit, en dat argument geeft weer voeding aan mijn stelling dat dat laatste (Ajax-opleiding beter/beste) toen inderdaad ook zo was (onder het motto: (jeugd)trainers hebben - redelijk - verstand van (jeugd)voetbal).
Je voor de hand liggende maar in het kader van deze discussie dus niet bijster snuggere opmerking zou "een open deur in trappen zijn geweest" (dat is bij voorbeeld je opmerking dat ik veel intelligenter ben dan jij :razz: ) als ik die "deur open had gezet", maar zelfs dat doe ik dus niet. Met enige dichterlijke vrijheid stel ik dus, dat jij naast een open deur trapt.
Snap je? Ik hoop het wel, want ik blijf je maar steeds niet gratis cursus geven.
:lol: