11-02-2008, 08:38 PM
gittermaster Wrote:?????24-09-2007 22 / 11 Werd trainer van Xyon United.
Weet je dat zeker Sjef...
Ik heb nl. 2 seizoenen geleden geswitched en die is dus echt al van goed naar matig gedaald...
edit: hij is redelijk, ik dacht echt matig
04-02-2008 23 / 14 Zijn prestaties op het gebied van leiderschap zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van goed naar redelijk.
Met andere woorden een seizoen en 3wkn.
Box Brother Wrote:Antidote Wrote:Het beste is ook om opzoek te gaan naar een speler met redelijk/goed ervaring en goed leiderschap. Na een seizoen promoveer je hem mits hij goed ervaring heeft als trainer. Dit is relatief goedkoper dan direct een coach aanstellen met gelijke stats.
IMO is dit al rendabel met redelijk leiderschap, het verschil tussen een redelijk/redelijk en een redelijk/goed speler is bijna net zoveel als het extern aannemen. Verder zijn de prijzen meestal belachelijk hoog. Heb nu overigens een hongkongnees met goed/redelijk rondlopen, zal dus ook mijn nieuwe coach worden...
Daar kan ik helemaal inkomen, maar het is wel van toepassing als je in de wat lagere divisies speelt. Denk dat vanaf divisie VI het toch belangrijker is dat je een coach aansteld die minstens 2 a 3 seizoenen mee kan voordat zijn waarde om PIC te spelen verliest. Een coach aanstellen met redelijk leiderschap is dan min of meer na een seizoen afgeschreven.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Hattrick - Xyon United (213524)