12-02-2008, 10:33 AM
Ad Wim Wrote:Quote:Aanklager ziet af van vervolging Van Bronckhorst
06/02/2008 08:20
Giovanni van Bronckhorst hoeft niet te vrezen voor een schorsing. De actie van de Feyenoorder ten opzichte van Klaas-Jan Huntelaar in De Klassieker blijft onbestraft.
Naar aanleiding van de televisiebeelden nam de aanklager betaald voetbal van de KNVB contact op met scheidsrechter van dienst Jack van Hulten. Daarna kwam hij tot de conclusie dat een vervolging van Van Bronckhorst niet opportuun is.
'De aanklager kan niet aantoonbaar maken dat er sprake was van opzet', meldde de KNVB aan De Telegraaf. Van Bronckhorst had zondag tegen Ajax de achillespees van Huntelaar geraakt. Van Hulten had het incident niet gezien.
En ik neem aan dat je ook de scheidsrechterlijke dwalingen tijdens Roda-Ajax niet hebt gemist, dus stop je complottheorietjes maar weer in de ijskast. En kom nu niet weer met het zinnetje "weten jullie ook eens hoe het is om genaaid te worden door de scheids", want die hebben we maar al te vaak gehoord de laatste tijd....
valt me niet tegen, hoewel ik nog steeds vind dat zowel bronkhorst als sneijder geschorst hadden moeten worden.
ik heb roda-ajakkes niet gezien, maar het was een belgische scheidsrechter. dat is het verschil he, dan gaat het opvallen dat een scheids niet per definitie voor ajakkes fluit. ook sinds de nos het voetbal niet meer uitzendt wordt het beter met het ajakkes bevoordelen, hoewel de voorkeuren in de media nog altijd voor zich spreken.
maar de laatste tijd is niet genoeg. het moet een periode van 30 jaar achtereen zijn, dan pas mag je piepen over een complot, natte wim.