12-02-2008, 08:38 PM
hier wat antwoorden op vragen:
Quote:Op Pokerinfo zijn een hoop vragen gerezen over dit toernooi:
- Waarom geen locale toernooien in Groningen en Den Haag
- Moet je 5 keer meespelen in de voorronde
- Hoe plaats ik mij voor de regionale finale
- Waarom staan de 5 data per plaats niet vermeld want die blijken per plaats anders te zijn
- Waarom 5 voorronde dagen en maar 1 dag als regiofinale, de verhoudingen lijken zoek
- Wat als ik 1 van de 5 keer niet kan of vaker
- Waarom geen e-mail adres of telnr op de site
- kan ik me ook nog afmelden
Ik kreeg de volgende antwoorden:
- We hebben de horecagelegenheden ingeloot, dus het kan zijn dat grote plaatsen er niet tussen staan.
- Je moet je kwalificeren voor de regiofinales, dit doe je door mee te doen met de 5 voorrondes.
- Dit omdat de website nog niet 100% actief is, dit zal later wel zichtbaar zijn.
- Van elke kroeg gaan 8 personen door, en die spelen in de regiofinale, en omdat je je kwalificeert via punten systeem zijn er dus 5 voorrondes waar iedereen aan mee doet, dus de 80 personen spelen 5 toernooien en daarmee behalen ze een aantal punten en de top 8 gaat door naar de regiofinale.
- Als je niet op komt dagen krijg je 0 punten en wanneer je aanwezig bent krijg je 3 punten, de winnaar krijgt 30 punten.
- De website is nog niet 100% actief vandaar geen emailadres of telnr. De horecagelegenheden hebben een emailadres en telefoonnummer.
- Je kan je nog afmelden, mail naar <!-- e --><a target="_blank" href="mailto:info@pkvn.nl">info@pkvn.nl</a><!-- e -->