13-02-2008, 07:17 AM
waf Wrote:Ronnie D. Wrote:centre court Wrote:Alsof ie in die kut ufo zou willen spelen!
Zeiden de PSV supporters ook toen de eerste geruchten kwamen dat Stam in beeld was bij Ajax.
Maar als Huntelaar weg is hoeven ze van mij Kuyt niet te halen hoor. Sta je met een voorhoede Leo, Suarez en Kuyt die geen van allen langer als 5 minuten onthoud op welke positie ze nu ook alweer spelen.
wat is er eigenlijk met leo? ik hoorde iets geheimzinnigs bij studio voetbal, dat hij weer geblesseerd was maar de suggestie werd gewekt dat er wat anders aan de hand was. ik hoop van harte dat hij ook bij ajakkes aan het muiten is...... gruwelijk teringventje dattie is.
Hij was te laat voor de wedstrijd, staat op VI, maar voetbalzone geeft dit als (additionele) info:
Quote:Leonardo niet blij met rol bij Ajax
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 12 februari om 18:37
Leonardo is niet tevreden over zijn rol bij Ajax, zo meldt de Amsterdamse omroep AT5. De Braziliaan zat de afgelopen wedstrijden op de bank of op de tribune en ontbrak afgelopen zondag tegen Roda JC vanwege een disciplinaire schorsing.
Koster wilde zondagmiddag, na afloop van de wedstrijd, niet veel kwijt over de situatie. Hij sprak slechts in mysterieuze termen over het voorval. ââ¬ÅHet klopt dat er andere dingen met hem aan de hand zijn. Nee, ik zeg niet welke dingen dat zijn. Hij revalideert nog steeds een beetje.ââ¬Â
Na het duel tussen Jong Ajax en de beloften van FC Twente uitte de Braziliaan maandagavond zijn frustratie over zijn rol als wisselspeler. ââ¬ÅIk wil duidelijkheidââ¬Â. Of hij vrijdag tegen Sparta meespeelt, is niet duidelijk.
Leonardo (24) maakte na langdurig blessureleed op 13 januari zijn rentree in de thuiswedstrijd tegen AZ (6-1 winst), een duel waarin hij ook scoorde. Sindsdien mocht hij tegen NEC, FC Utrecht en Vitesse respectievelijk 29, 18 en 25 minuten meedoen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!