18-02-2008, 11:18 AM
Gisteravond live-toernooitje gehad ergens in een kroeg in Nijmegen... Op zich wel leuk en redelijk goed gespeeld, zo'n 24 deelnemers waarvan er een aantal niet echt ervaren waren maar waarvan ik er een aantal toch ook wel redelijk hoog inschatte... Paar aardige potten gespeeld en ook 2 mega-folds gedaan waar ik na het zien van de kaarten vd tegenstander toch erg blij mee was... Uiteindelijk aan de FT met 9 man kwam ik als degene met de minste chips over, had 15k punten over (gestart met 10k), redelijk snel verdubbeld maar toen toch weer ongeveer de helft van m'n stack kwijt geraakt met 77 tegen KQos... Kreeg verder helemaal niks, blinds zaten al op 2500/5000, 6 man over terwijl eerste 5 prijs hadden, ik nog 14k over met J7os op de SB, iedereen fold naar me toe dus heb alleen nog de BB achter me zitten... Ik ga all-in, hij hoeft maar iets van 6k bij te zetten en had een grote stack dus dat was een logische call, ondanks de 95s (ruiten) die hij laat zien... Flop J87 waarvan 2 ruiten, turn een blank, river ruiten 2
Redelijk zuur dus als de bubble eruit, maar ondanks alles toch wel een leuk toernooitje gespeeld...