18-02-2008, 11:03 PM
Juist, en zo had ik vanochtend om 12:00 een andere deadline die iets belangrijker was en waarvoor ik vanaf ~9:30 alle resterende tijd nodig had.
omyaca Wrote:Van Mist is bekend dat hij stelselmatig na zijn tegenstander pollt, en er ook weinig moeite mee heeft alleen de beslissingsvraag anders te zetten. Dat vind ik jammer, maar is verder vrij weinig aan te doen, en ik maak me er dus al niet meer druk om. Wat ik wel probeer is als ik voor de start van de wedstrijden merk dat alleen de beslissingsvraag anders is, een partij waar ik over twijfelde te veranderen. Misschien ook een idee voor jou Overdune? Ikzelf vind dat een stuk leukere manier om een ronde te beslissen.Hier wil ik nog wel even op ingaan. Het is niet zo dat ik soms bewust alleen de vraag anders invul. Het pollen zelf doe ik toch echt zoals ik zelf de uitslagen verwacht. Een enkele keer blijkt mijn tegenstander hetzelfde te denken. Dat vind ik dan zelf ook jammer, maar dan kies ik inderdaad voor om het daadwerkelijk op de vraag aan te laten komen, en niet om sommige van mijn voorspellingen te wijzigen. Als mijn tegenstander dat vervolgens wel wil doen, kan ik dat alleen maar toejuichen, omdat dat volgens mijn inzicht alleen maar mijn eigen kansen vergroot