20-02-2008, 09:59 AM
Tot op heden hebben we voor de 2e ronde van de tennispoll altijd alleen de 2e ronde wedstrijden van woensdag genomen.
We kunnen ook gewoon de complete OOP nemen, in het geval van deze week zou je dan zo'n 7-8 1e ronde wedstrijden nog een keer moeten voorspellen (mag afwijken van 1e poll). Je hebt dan iig meer wedstrijden.
Is dat wat?
Dat de loting pas plaats vindt maandagavond laat /dinsdagochtend vind ik prima.
Je hebt hier overigens alleen de 1e ronde mee en dat zijn meestal toch wel genoeg wedstrijden met veel verschillen.
Of Elikian moet na elke ronde ene loting gaan doen, maar ik weet niet of hij daar op zit te wachten.
Als hij dat geen bezwaar vindt dan zou ik ook voorstellen om het via een soort CL-loting te doen. M.a.w. poulewinnaars tegen een nr. 2, maar niet tegen de nr. 2 uit je eigen poule.
Daarna zijn er nog 8 over, deze gewoon allemaal in 1 pot en loten.
Is dit iets? (Natuurlijk voornamelijk afhankelijk hoe Elikian er over denkt).
We kunnen ook gewoon de complete OOP nemen, in het geval van deze week zou je dan zo'n 7-8 1e ronde wedstrijden nog een keer moeten voorspellen (mag afwijken van 1e poll). Je hebt dan iig meer wedstrijden.
Is dat wat?
Dat de loting pas plaats vindt maandagavond laat /dinsdagochtend vind ik prima.
Je hebt hier overigens alleen de 1e ronde mee en dat zijn meestal toch wel genoeg wedstrijden met veel verschillen.
Of Elikian moet na elke ronde ene loting gaan doen, maar ik weet niet of hij daar op zit te wachten.
Als hij dat geen bezwaar vindt dan zou ik ook voorstellen om het via een soort CL-loting te doen. M.a.w. poulewinnaars tegen een nr. 2, maar niet tegen de nr. 2 uit je eigen poule.
Daarna zijn er nog 8 over, deze gewoon allemaal in 1 pot en loten.
Is dit iets? (Natuurlijk voornamelijk afhankelijk hoe Elikian er over denkt).