01-07-2005, 10:42 AM
AZ-er Ron Vlaar is in vergaande gesprekken met Ajax over een transfer naar de Amsterdamse voetbalclub. Het gerucht gaat zelfs dat beide actoren al bijna rond zouden zijn. Dit heeft AS vernomen uit een bron.
Vlaar speelde een uitstekend WK voor onder de twintig jaar en sindsdien staan de clubs voor hem in de rij. Voetbal International meldde eerder deze week dat naast Ajax het Engelse Tottenham Hotspur ook kandidaat is.
Voor Ajax is een buitenkans weggelegd. Vlaar heeft momenteel nog een jeugdcontract en daarom is voor de Alkmaarders dit keer niet mogelijk de hoofdprijs te vragen. De club heeft inmiddels Vlaar een aanbieding gedaan, maar die heeft hij vooralsnog in beraad genomen.
Vlaar speelde een uitstekend WK voor onder de twintig jaar en sindsdien staan de clubs voor hem in de rij. Voetbal International meldde eerder deze week dat naast Ajax het Engelse Tottenham Hotspur ook kandidaat is.
Voor Ajax is een buitenkans weggelegd. Vlaar heeft momenteel nog een jeugdcontract en daarom is voor de Alkmaarders dit keer niet mogelijk de hoofdprijs te vragen. De club heeft inmiddels Vlaar een aanbieding gedaan, maar die heeft hij vooralsnog in beraad genomen.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen