20-02-2008, 04:01 PM
Mukkus Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Flixieluv Wrote:Van mij mag NEC blijven, go Wisgerhof! Heracles deruit wat mij betreft. Nee vmg en damdl: niet vanwege mijn kleine discussie met Lippe of omdat ik tegen ploegen uit Tukkerland ben, maar omdat de club me gewoon totaal niet aanspreekt. Heeft weinig met de eredivisie te maken m.i., ook qua uitstraling. Komt trouwens ook door dat Ku(ns)tgras, zonder die synthetische rommel waren ze allang gedegradeerd!
Gezien alleen het publiek van Heracles zijn ze wat mij betreft eredivisie-waardig. Inderdaad jammer van het kunstgras.
Oprotten met Excelsior, oprotten met VVV. Die clubs zeggen me niks, die clubs doen me niks, die clubs zijn niks! RKC terug in de eredivisie, Graafschap moet blijven, de Eagles mogen ook wel in de eredivisie en Ado terug.
En naar alle waarschijnlijkheid komt er weer zo'n kleurloos team terug......Den Bosch, Zwolle, RKC....
Klopt, maar RKC terug vanwege goed voetbal.
Ado is absoluut niet kleurloos, GAE ook niet. Verder zijn er weinig leuke clubs uit de eerste divisie. Als Excelsior en VVV nu gewisseld worden voor Ado en GAE dan ben ik tevreden. NEC moet uiteraard blijven en Heracles & De Graafschap ook.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]