22-02-2008, 05:31 PM
harry_bierdop Wrote:Verder denk ik gewoon dat Joris hem hier op een T zet. 14 outs + een backdoor is wel minstens 50% denk ik (die calculators doen het allemaal niet hier). Daarnaast, en dat is absoluut het belangrijkste in deze hand, heeft ie natuurlijk een berg fold equity. Het feit dat Trond pas na heel lang denken callt (stond op pn.com en niet op pn.nl) zegt daar al genoeg over. Denk dat Trond hier in minimaal 40 tot 50% van de gevallen z'n hand opgeeft, wat dus in de helft van de gevallen al een pot oplevert van zo'n 80k zonder showdown. Als ie de andere keren dan 50/50 heeft is het natuurlijk een zeer mooie spot. Verder was het voor in totaal 140k van zijn stack, hij stond toen al op 375k dus zo'n groot deel is het niet (bij een avg van 130k) en ik denk dat zeker heeft meegespeeld dat ie hier in een vrij goede spot zit om toch een supergevaarlijke speler als Eidsvig uit te schakelen.Het is de FE die het hem doet denk ik. Want als hij vrij zeker weet dat Trond gaat callen, dan weet ik niet of het wel zo slim is om een max 50-50 aan te gaan voor meer dan een derde van je chips. Maar misschien moet je dat juist wel doen in deze fase van het toernooi als je CL bent...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello