22-02-2008, 07:51 PM
Kogel is door de kerk.
Ik snap dat Cruyff achter deze beslissing staat, maar ik vind het, zeker na het rapport, een onbegrijpelijk keuze. Ze kunnen in ieder geval wel blijven klaverjassen.....
Quote:Marco van Basten wordt komend seizoen de nieuwe trainer van Ajax. De huidige bondscoach van het Nederlands elftal, die na het EK in Amsterdam aan de slag gaat, tekent een overeenkomst voor vier seizoenen.
Van Basten volgt bij Ajax Adrie Koster op, die in oktober de taken overnam van de naar Chelsea vertrokken Henk ten Cate. Hij neemt John van 't Schip en Rob Witschge, zijn assistenten bij Oranje, mee naar Amsterdam.
Van Basten kwam tussen 1981 en 1987 uit voor Ajax. Na zijn carrière als speler begon hij als jeugdtrainer bij de club uit Amsterdam, alvorens hij in de zomer van 2004 bondscoach werd.
Ik snap dat Cruyff achter deze beslissing staat, maar ik vind het, zeker na het rapport, een onbegrijpelijk keuze. Ze kunnen in ieder geval wel blijven klaverjassen.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"