23-02-2008, 09:10 PM
Haggie Wrote:Het zit niet mee, maar achteraf heb ik ook wel wat domme keuzes gemaakt. Had eerst een team van een man of 20, zonder mannen als Almagro, Blake en Murray, omdat ik het nooit zo heb op spelers die de week ervoor de finale hebben gespeeld. Maar in een vlaag van verstandsverbijstering heb ik dus Murray en Blake erin gezet, wat ik achteraf gezien eigenlijk niet te verantwoorden keuzes vind (heb het trouwens wel geprobeerd bij Blake, maar Buurs had erg gelijk :oops: ). Verder vind ik Monaco en Kohl onverklaarbaar, beetje pech dat alternatieven het wel goed doen, en je hebt een dramatische week. :xomyaca Wrote:Een van de slechtste weken ooit voor mij. Nou Blake er weer afgeveegd door Ginepri. Zal waarschijnlijk meer dan 100 punten verliezen op een aantal deze week. :o
Maarach, ik kan me altijd nog richten op het medailleklassement. :wink:
Ik zocht al even een berichtje van jou. Pfff geen geluk deze week. Jou scores van de afgelopen weken helemaal voor niets, behalve je twee gouden plakken dan :maar of je het alleen daar voor doet.. :wink:
Gelukkig had ik deze week vrij weinig tijd om het te volgen, dus komt het iets minder hard aan. :wink:
Bij jou gaat het weer lekker deze week, je zal toch echt eens wat steekjes moeten laten vallen voor de spanning in onze competitie :o
Het is nu nog wel even hopen dat Soderling, Acasuso en Stepanek niet de toernooien winnen, anders loopt het verlies wel erg snel op.