24-02-2008, 12:09 PM
En dat vond ik dus ook en dat zei ik ook meteen. En daarom vind ik ook zo'n opmerking van bijv. Depor dat zo'n jongen levenslang moet krijgen, idioot. Al ben je maar een fractie van een seconde te laat en je raakt hem vol op een wat zwakkere plek, gebeurt er zoiets. En hoe kun je nu weten of het intentie is of niet...
En wat Harry ook al zegt, Lurling deed exact hetzelfde, het had bij Wielaert net zo af kunnen lopen. En dat leek minder per ongeluk.
Ik vind het slecht dat die Taylor nou zo door het slijk gehaald wordt, terwijl over die andere tackles waarbij iemand niet z'n been breekt, maar waar het best had gekund, weinig gepraat wordt.
En wat Harry ook al zegt, Lurling deed exact hetzelfde, het had bij Wielaert net zo af kunnen lopen. En dat leek minder per ongeluk.
Ik vind het slecht dat die Taylor nou zo door het slijk gehaald wordt, terwijl over die andere tackles waarbij iemand niet z'n been breekt, maar waar het best had gekund, weinig gepraat wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello