24-02-2008, 08:13 PM
Ad Wim Wrote:Maar ik zie je nergens terugnemen of herstellen dat die gast levenslang moet krijgen. En dan nog, het is gewoon een voorbarige opmerking om dat meteen te roepen, blijkbaar dus voordat je het echt goed gezien hebt. Van een proleet als jij is het nog niet zo erg, maar de media, en zelfs Wenger, doen dit ook en dat is slecht.
Dus het is gek om te zeggen na het zien van de beelden dat hij met gestrekt been op een enkel staat terwijl de voet dubbel klapt en dat je daarna de voet naast het onderbeen ziet staan dat die man nooit meer mag voetballen?
Nee dat is niet zo, de schrik reactie op die beelden is zo erg dat het niet raar is om dat te denken.
Maar nadat de totale beelden gezien zijn en niet alleen de foto's dat je dan je verhaal veranderd?
Ik herstel wel, maar niet op de manier die jij blijkbaar graag ziet. Ik zeg in mijn post, op de andere beelden blijkt dat het niet zijn intentie was en dat de voet in het gras blijft staan.
En proleet? waar baseer jij op dat ik een proleet ben? Ik heb heb absoluut geen grove levensopvatting en gedraag me ook niet onbeschaafd.
Maar ja het is Adje "ik weet het allemaal dus ik heb gelijk" Wim dus je zal wel gelijk hebben...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]