01-03-2008, 12:04 PM
harry_bierdop Wrote:Moet je heel veel spelen... 100% stortbonus bedoel je! Daarnaast merk je er niet veel van aangezien het steeds in stukjes van $10 wordt bijgeschreven..
Zoals al eerder gezegd structuur is geniaal, beter als stars. Daarnaast ook leuk aanbod met bountytoernooien etc etc.
Ik heb me er even in verdiept en het lijkt me zeker de moeite waard.
Gemiddeld ontvang je per 100 handen waarin je deelneemt 18 dollar aan bonus.
iedere keer als je weer 10 dollar van je bonus hebt verdiend, wordt het gestort.
dus gem. iedere 60 handen.
ik speel regelmatig 4 tafels, dus die bonus heb ik zo te pakken.
ik ga dus ook 600 dollar storten.
ik kan iets over het hoofd zien, maar dat zien we later wel weer :

qua lay out ziet het er echt goed uit.
dan is everest toch niet echt wat.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.