05-03-2008, 10:13 AM
Die tweede is toch gewoon een call? Alleen QQ, TT en QT hebben je hier beat en je hebt gelijk dat zijn check op de flop wel verdacht is (al weet ik niet of hij dat wel eerder heeft gedaan), maar als er maar zo weinig handen zijn die je beat hebben... En ik denk dat hij op de turn bang is voor de straat en daarom flink bet. Dan kan ie natuurlijk juist QQ of TT hebben, maar ik zou denk ik toch callen met de op 3 na nuts.
En zijn bet is maar een klein beetje meer dan de pot, dus je krijgt bijna 2 tegen 1. Dat zijn toch lekkere odds met jouw hand.
Hij kan namelijk ook best een monsterdraw hebben met [As] [Ks], [Ks] [Js] of [As] [Js] en dat hij daarom checkt, of gewoon iets als AQ of KK.
Het ligt dus een beetje aan de speler. Als hij eerder heeft gecheckt als hij een monster hitte op de flop, zou ik twijfelen, maar anders wel callen.
En zijn bet is maar een klein beetje meer dan de pot, dus je krijgt bijna 2 tegen 1. Dat zijn toch lekkere odds met jouw hand.
Hij kan namelijk ook best een monsterdraw hebben met [As] [Ks], [Ks] [Js] of [As] [Js] en dat hij daarom checkt, of gewoon iets als AQ of KK.
Het ligt dus een beetje aan de speler. Als hij eerder heeft gecheckt als hij een monster hitte op de flop, zou ik twijfelen, maar anders wel callen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello