12-03-2008, 01:06 PM
Quote:Caen kaapt Feyenoord-talent (17) weg
Feyenoord raakt na Jeffrey Bruma, die vorig jaar op zijn vijftiende naar Chelsea vertrok, opnieuw een jeugdinternational kwijt aan een buitenlandse club. Rajiv van la Parra vertrekt na dit seizoen naar het Franse Caen, waar hij een vierjarig contract heeft ondertekend. Hij zal in zijn eerste seizoen bij meetrainen met het eerste van de middenmoter in de Ligue 1 en zijn wedstrijden spelen in het tweede.
Van La Parra kon ook naar Lens en had ook een aanbieding van Feyenoord op zak, maar koos na overleg met zijn familie voor Caen. Hij neemt zijn moeder mee naar Frankrijk. Omdat hij nog geen contract had bij Feyenoord, hoefde Caen alleen de opleidingskosten aan de Rotterdammers te vergoeden.
Nog onduidelijk is voor welke positie Van La Parra is gehaald. Van oorsprong is hij rechtsbuiten, een positie die hij ook in Oranje onder 17 bekleed. Dit seizoen staat hij bij Feyenoord echter uit nood in de spits. ââ¬ÅDaar doet hij het heel goed,ââ¬Â zegt zijn trainer Cor Adriaanse. ââ¬ÅWe vinden het erg jammer dat hij weggaat.ââ¬Â
ik zou het wel een fantantastisch verhaal vinden. 'Mam, ik kan kiezen uit Lens en Caen'. Oh doe maar Caen dan, daar hebben ze vaak mooi weer en ook altijd dat filmfestival. OK, zaakwaarnemer bellen, na overleg met mijn familie kies ik voor Caen!
zitten ze daar vervolgens een beetje weg te waaien aan de westkust.