12-03-2008, 04:21 PM
harry_bierdop Wrote:haha, had ik maar zoveel tijd om te pokeren :cry: !
Gister op de allerlaatste dag nog m'n bonus bij EVP veilig moeten stellen. (o.a. door alle tafels als 1e te gaan zitten, dus GEEN tafelselectie, wel dubbele summitpoints).
Deze maand zal lastiger worden. Hopelijk van 7k SP voor $325 naar 10k SP voor $500, zal lastig worden met maar een dag of 2 per week de tijd. Anders moet joep maar ff stampen op mijn account, kan ie mooi gebruik maken van mij tight image :razz:
ik speel ook voor bonus van 325 dollar.
ik hoop dat ik er nu voor kan spelen, na de mislukte storting van mac :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.