13-03-2008, 01:30 AM
Adder Wrote:Hele wedstrijd bekeken.
We waren sterker over de hele wedstrijd. Alleen einde 2e verlenging met samengeknepen billen gezeten.
Pingels slecht ingeschoten(instellingen waren goed).
Louwerens komt tekort( niet lullig bedoeld, gewoon te weinig skills), Segeren te traag( heb al een bericht gestuurd naar hem. Levi was minder balvast dan Sjaak, dus ik start sowieso met Sjaak tegen Houten. Weet niet of ik een wissel ga gebruiken.
De rest gaat perfect( Onno heeft nu een fitness van 52.....), hoewel de 2 andere spitsen ook niet echt in het spel voor kwamen.
Ja, nu Houten.....ze hebben iig een grote bek op het FS forum.
Nog een paar weken en dan is het toch echt schluss( ook al gaat het nu lekker). We hebben niet heel veel poen (171935 ), maar misschien dat we nog een oud teamlid kunnen overhalen om terug te keren?
Ik denk dat we max.150k kunnen neerleggen en de speler in kwestie verliest wel wat training( als je PT6 hebt is het geen probleem), maar heeft dus wel kans om Ned. bekerwinnaar te worden.
Ik baal dus wel een beetje dat ik zo veel spelers heb laten weg gaan, maar dat is achteraf gelul.
Staat de rest ook zo er tegen over, of willen jullie liever met dit clubje de zooi winnen/afmaken?
ik heb uiteraard een naam in mijn hoofd. Mijn voorkeur zou uitgaan naar Bostoen, maar Acda of vd Poel zou ik ook heel goed kunnen inpassen.
Dit zal wel ten koste gaan van Louwerens, die zeker een behoorlijk aandeel in ons succesje heeft( meeste assists), maar wat ik al zei, net iets te kort komt.
Ik lees wel wat jullie er van vinden.
Ik heb ook de wedstrijd live bekeken. Het viel me ook op dat Louwerens gewoon onder doet voor de rest, en dat hij aanvallend niet veel kon uitrichten en verdedigend tekort kwam. Houten spelers hebben overigens alleen maar een grote bek op het forum

Voor de rest nog een opmerking: zou je Onno van de Berg, als je hem op het middenvel posteert niet als AMC zetten in plaats van gewone MC. Ik denk dat hij als AMC voor veel meer gevaar kan stichten. Dan moet je alleen wel een DMC hebben, en ik weet niet of je die voor handen hebt...
P.s. Ik ben natuurlijk geen FC CT' er meer, maar ik denk ik geef mijn mening maar eventjes...
Edit: ik zie trouwens dat Ed van Meerte Janse prima als DMC kan fungeren..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]