14-03-2008, 02:50 PM
canas vind ik verrassend weinig gekozen.
heeft afgelopen weken getoond in goede doen te zijn.
verliezen van in topvorm zijnde acasuso in 3 sets
verliezen querrey in topvorm, die iedereen vorige week van de baan rost.
canas is normaal stabiele factor
mathieu is idd geen superkeuze, maar ik had nog 1500 over en kon kiezen tussen hewitt, baghdatis, tsonga en mathieu.
gezien zijn verleden hier en zijn goede spel in dubai (hij was beter dan roddick, maar op de belangrijke momenten faalde hij) heb ik voor PHM gekozen.
ljubicic is idd niks meer, maar die heb ik ook niet.
heeft afgelopen weken getoond in goede doen te zijn.
verliezen van in topvorm zijnde acasuso in 3 sets
verliezen querrey in topvorm, die iedereen vorige week van de baan rost.
canas is normaal stabiele factor
mathieu is idd geen superkeuze, maar ik had nog 1500 over en kon kiezen tussen hewitt, baghdatis, tsonga en mathieu.
gezien zijn verleden hier en zijn goede spel in dubai (hij was beter dan roddick, maar op de belangrijke momenten faalde hij) heb ik voor PHM gekozen.
ljubicic is idd niks meer, maar die heb ik ook niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.