07-07-2005, 05:06 PM
Hoef Wrote:(Het zal vast ook wel nog ergens anders staan, GZ)
:lol: :lol: :lol:
Als 'aanvulling' meldt vi nog het volgende:
Quote:Adams: 'Nergens zo'n gevoel als bij Feyenoord'
7/7/2005 16:05
Feyenoord heeft zoveel indruk gemaakt op Tony Adams, dat de Engelse oud-international in Rotterdam zich wil ontwikkelen als trainer.
Adams gaat komend seizoen aan de slag bij Jong Feyenoord. Met de oud-verdediger is een contract voor onbepaalde tijd overeengekomen. 'Als na een tijdje blijkt dat we allebei veel voor elkaar kunnen betekenen, kan er een langer dienstverband uit voortvloeien', vertelde technisch directeur Mark Wotte in het Rotterdams dagblad. 'Ik mag ervan uitgaan dat zijn enorme staat van dienst een meerwaarde zal betekenen voor onze opleiding.'
Ook Adams heeft een goed gevoel bij Feyenoord. 'Ik ben een paar maanden ter oriëntatie in Italië, Frankrijk en België geweest. In al die landen kon ik aan de slag. Ook in Engeland kon ik trainer worden', zei Adams. 'Nergens hield ik echter zo'n prettig gevoel over aan de gesprekken met de clubleiding als bij Feyenoord.'
Adams heeft al wat ervaring als trainer/coach. Maar zijn verblijf bij Wycombe werd geen onverdeeld succes, hetgeen aanleiding voor hem is eerst ervaring in Europa op te doen voor opnieuw eindverantwoordelijkheid te willen dragen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!