27-03-2008, 08:15 AM
centre court Wrote:Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:L. Hewitt (Adje zei iets van; Nooit aan gedacht! Ik vind het juist een goede optie. Vorige week won hij overtuigend van Querrey en Youzhny en verloor 3e set TB van Fish in vorm! Hij gaat Fedex pakken!)Jij snap ook nog steeds niet veel van rendabiliteit hè? Vorige week was ten eerste zijn toernooi en ten tweede had hij toen de potentie om verder te komen. Nu moet hij in de 4e ronde tegen Federer of misschien Soderling/Wawrinka en 15 punten voor 1500 is gewoon niet rendabel. En dan moet hij al van Melzer/Llodra en Robredo/Lee winnen...
Hewitt met 15 pnt voor 1370 is 91 euro per punt.
Om rendabeler dan hewitt te zijn moeten jouw spelers de volgende punten halen:
Gulbis 5, dus winnen van Davy
Youzhny 17, dus winnen van Fish en Ferrer
Kunitsyn 4, dus winnen van Tojo
Querrey 8, dus winnen van Berdych in de 2e ronde
Spadea 5,5, dus winnen van Cuevas en Gonzo
Nalbi 23, dus winnen van malisse, stepanek en blake. Hij is er overigens wel toe in staat maar heeft een zeer pittige loting.
Cilic 8, dus winnen van PHM en Mahut/Moya
1 of 2 zal 't best lukken maar de meeste zijn gewoon de underdog.
Ad Wim Wrote:Van de meeste zie ik het wel gebeuren, anders neem ik ze natuurlijk niet. Alleen Gulbis niet, maar 4 punten is ook goed. En dan moet Hewitt dus wel eerst 15 punten halen....
Dit vind ik dus erg lachwekkend. Ik snap dat je URENlang aan je team zit te borduren, maar het is je wel in de bol geslagen. Ben het met CC eens. Al jou spelers zijn de underdog, miss kan Querrey idd winnen. De keuze van Youzhny vind ik al helemaal nergens op gebasseerd. Die ging eraf tegen Hewitt, en die heeft ook nog eens een makkelijker loting. Voordat je over rendabiliteit gaat praten, kijk eerst je eigen team na, want veel punten ga je niet halen. Dan heb je nog geluk dat Anderson 3e set TB wint :o , anders was je er alweer 4 kwijt geweest.
Met Gulbis, Youzhny, Querrey, Cilic, Becker o.a. in je team ga je toch niet verwachten dat je meedoet deze week he?
He i’m back, koploper FTM 2018!