27-03-2008, 11:38 AM
Nou ja, een meningskwestie... Het ging me meer om de toon van Haggeman en om het feit dat ik soms denk dat hij mijn tactiek van het spel niet helemaal snapt. Hij noemt alleen maar knakkers, waarmee ik niet mee zou doen, die gewoon puntjes moeten sprokkelen en snapt mijns inziens nog weinig van rendabiliteit. Dat zulke jongens net zo rendabel zijn voor 5 punten als wanneer Djoko de finale haalt...
En ik val gewoon zijn keuze voor Hewitt aan, die ik niet snap en dat onderbouw ik ook gewoon. Vervolgens komt hij met woorden als lachwekkend over een keuze als Youzhny, zonder verdere onderbouwing, gewoon uit de lucht gegrepen, zoals zovaak in dit spel, die mijns inziens dus wél een makkelijkere loting heeft en dus in potentie meer punten haalt dan Hewitt...
En ik val gewoon zijn keuze voor Hewitt aan, die ik niet snap en dat onderbouw ik ook gewoon. Vervolgens komt hij met woorden als lachwekkend over een keuze als Youzhny, zonder verdere onderbouwing, gewoon uit de lucht gegrepen, zoals zovaak in dit spel, die mijns inziens dus wél een makkelijkere loting heeft en dus in potentie meer punten haalt dan Hewitt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello