28-03-2008, 03:20 PM
Fabian Wrote:Tripplexxx Wrote:Bocaloca Wrote:Marco van Basten gaat zijn contacten bij AC Milan gebruiken om Yoann Gourcuff volgend seizoen naar Ajax te halen. De Franse spelmaker komt in Milaan nauwelijks aan spelen toe en wil komend seizoen elders aan de slag. (Diverse Italiaanse media)
Het begint nu al humoristische vormen aan te nemen. Colin en Kennedy mogen blijven en die Gourcuff zal wel niet voor niets op de bank zitten.....
Gourcuff wordt in Frankrijk gezien als de 'nieuwe Zidane', zeer groot talent.
Lijkt me dan ook onhaalbaar.
Heb over de bewuste speler gehoord, maar daar gaat me niet om. Hij zal niet voor niks niet aan spelen toekomen. Ik interpreteer dat hij dan (nog) te licht is voor het grote werk. Volgens mij heeft Ajax behoefte aan dragende cq ervaren spelers die er staan. Heitinga is al weg, Huntelaar is zeer waarschijnlijk aan zijn laatste seizoen bezig en Davids speelt waarschijnlijk volgend jaar ook niet meer.
Al met al weer een middenvelder (als ie komt), die de taal niet spreekt.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"