30-03-2008, 11:09 AM
Quatro Wrote:niet helemaal mee eens..tis geenszins de bedoeling om wilders te verdedigen maar de achterlijke NL regering en de diverse oude en nieuwe media hebben de enorme ophef gecreeerd. Keb wilders er zelf niet zo vaak over gehoord.
wat een bs. zo makkelijk om de regering af te zeiken. wat zou jij als je balkenende was doen dan? je hebt wel de verantwoordelijkheid voor de veiligheid van een hele natie. dan moet je met satijnen handschoenen te werk gaan. hij heeft keurig vantevoren wilders gewezen op zijn verantwoordelijkheid. bovendien moest hij een signaal geven aan het buitenland.
ik ben geen fan van hem, maar in deze heeft balkenende uitstekend gehandeld. dat hij ophef gecreeerd zou hebben slaat nergens op. hij heeft 2 x een statement afgegeven.
en waarom denk je dat wilders nauwelijks iets gezegd heeft? hij hoefde niets te zeggen en hij kreeg al publiciteit. dan hoefde hij echt niet te voeden. daarbij hield hij zich schuil in zijn op onze kosten beveiligde hol. ik vind sowieso dat hij slecht beriekbaar is voor media, en het is te treurig voor woorden dat hij geen behoefte zegt te hebben aan een debat in het parlement. eerst gaat hij huilen als iemand hem eens een keer beledigd (d. terpstra) dat dat debat in de kamer plaats moet vinden en nu gaat hij godver het debat uit de weg. op zich logisch als je zulke drijfzandstellingen hebt, maar houd dan ook je smoel als je zelf eens een sneer krijgt.
ik kan me overigens niet aan de indruk onttrekken dat hij eerst een 1 april grap in gedachten had, en toen hij zag dat er zoveel commotie kwam die film alsnog gemaakt heeft in een vloek en een zucht, louter vanwege de publiciteit. dat heeft hij dan wel weer slim gedaan.
mijn psycholoog zei, schrijf het ff op. :razz: