30-03-2008, 11:29 AM
Ik vind dat vooral de papen zich weer lelijk in de kaarten hebben laten kijken. Het kabinet heeft de haalbaarheid van een verbod "onderzocht" en Hans van den Broek vond het landsbelang zwaarder wegen dan de vrijheid van meningsuiting. Pff, beste man, die vrijheid IS het landsbelang. Maar goed, de gristenen zijn natuurlijk bekend met het gekwetst worden in hun bijgeloof, en daarom staan zij in deze dus aan de kant van de Islamieten. When push comes to shove zijn al die gelovigen uiteraard even middeleeuws in hun principes.
Mijn psycholoog heeft me ook opdracht gegeven mijn hart te luchten, dus wil ik hierbij ook nog even kwijt dat een groot deel van de problemen die wij hier in de grote stad hebben met schapenneukers natuurlijk direct de schuld is van de bijgelovige gristenhonden op ons platteland. Omdat zij allemaal op Balkenende stemmen komen we niet van het bijzonder onderwijs af en zolang er gristelijke scholen (en zelf universiteiten, hoe verzin je het!) zijn, hebben we dus ook islamitische scholen. Want anders is het niet eerlijk! Hee bedankt!
Niet dat ik denk dat de PvDA ook maar een haar beter is dan het CDA overigens. Dat ik in De Volkskrant NIETS maar dan ook NIETS lees over het feit dat Cohen handjes weigeren aan vrouwen prima vindt (Dat is koeltoer!) onderstreept dat De Azijnbode werkelijk niets anders is dan het clubblaadje van de Partij van De Allochtonen
Zo, thans weer even liggen want ik heb een jetlag van die zomertijd
Mijn psycholoog heeft me ook opdracht gegeven mijn hart te luchten, dus wil ik hierbij ook nog even kwijt dat een groot deel van de problemen die wij hier in de grote stad hebben met schapenneukers natuurlijk direct de schuld is van de bijgelovige gristenhonden op ons platteland. Omdat zij allemaal op Balkenende stemmen komen we niet van het bijzonder onderwijs af en zolang er gristelijke scholen (en zelf universiteiten, hoe verzin je het!) zijn, hebben we dus ook islamitische scholen. Want anders is het niet eerlijk! Hee bedankt!
Niet dat ik denk dat de PvDA ook maar een haar beter is dan het CDA overigens. Dat ik in De Volkskrant NIETS maar dan ook NIETS lees over het feit dat Cohen handjes weigeren aan vrouwen prima vindt (Dat is koeltoer!) onderstreept dat De Azijnbode werkelijk niets anders is dan het clubblaadje van de Partij van De Allochtonen
Zo, thans weer even liggen want ik heb een jetlag van die zomertijd
![Dead Dead](https://fantasytennismanager.nl/forum/images/smilies/dead.gif)
I believe in Jim Jones.
We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served