30-03-2008, 12:11 PM
Lamme Lennie Wrote:Peter Wrote:Lamme Lennie Wrote:Bakkal, op wiens plek?
Haal Marcellis er maar eerder bij dan, in verdedigend opzicht kunnen we snel verbeteren.
Bakkal op de plek van de Zeeuw natuurlijk. Bakkal speelt bij PSV al een jaar lang prima op die plek (hoeft dus niet aan het systeem te wennen ed, weet precies wat hij moet doen), doet geen gekke dingen en brengt dus rust. De Zeeuw raakt al het hele seizoen nauwelijks iets (ook niet zo gek, want in zo'n AZ ga je natuurlijk automatisch mee in de malaise). Wil niet beweren dat Bakkal het zo geweldig doet dat hij nu in Oranje moet ofzo, maar voor die plek zou ik op het moment even niks beters weten. De Zeeuw was iig een aanfluiting.
Om Marcellis ben ik (zeker in het begin van) dit seizoen vaak genoeg uitgelachen hier als ik zei dat hij zich echt prima ontwikkelde en eraan kwam, goed om te zien dat ondertussen meer mensen dit inzien. Dit WK komt echter nog te vroeg voor hem. Heitinga is rechts centraal achterin gewoon in alles net wat verder. Als rechtsback zie ik het liefst Ooijer. Geen geweldige back, maar wel ervaren en doet geen gekke dingen. We hebben een goede linksbenige verdediger nodig!
Bakkel is veel aanvallender dan De Zeeuw volgens mij, dan wordt het weer veel te aanvallend. En De Zeeuw speelde de afgelopen wedstrijden goed in het NL-elftal, alleen de laatste wedstrijd was kut. Bakkal is nog te onervaren om op die positie in het NL-elftal te spelen. Laat hem eerst maar eens een jaar lang bij PSV goed presteren. Marcellis een ander geval, aangezien we daar gewoon weinig opties hebben.
ja maar psvee speelt wel beter zinds dat bakkal met de punt naar achteren staat. en de zeeuw heeft de pech dat az een matige selectie heeft. maar dat is wel een zekerheidje voor het ek denk ik.