01-04-2008, 06:08 PM
Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Kijk, dat bedoel ik dus. En ik denk niet dat hij bewust met het frame op zijn hoofd sloeg. Ik denkt dat hij het met de bespanning wilde doen, dat heb ik wel meer mensen zien doen trouwens.Ad Wim Wrote:Ik ook en nogmaals, ik zeg niet dat ik dit ook doe, maar ik kan het wel begrijpen. Ik heb ook wel eens zo hard mijn frustratie geuit dat ik zo hard op een kast sloeg dat ik uit elkaar viel. Achteraf is dit natuurlijk belachelijk, maar op dat moment knapt er heel even iets. Ik ben er niet trots op, maar ik kan zo'n Youzhny wel begrijpen.
Tuurlijk zulke momenten heb ik ook vaak zat :8: ! Van die momenten dat alles tegen zit, maar als ik een racket in mijn handen heb, zou niet in mij opkomen om het vol 3x op mijn hoofd te raggen. Dan maar 30x tegen een paal, tot er niets meer van over is.
Ik heb bij CC ook al keertje een kastdeur op zijn kamer eruit geslagen omdat ik met darten paar x slecht gooide :lol:
Maar ik snap dan ook niet dat je dit veel te ver vindt gaan, maar een kastdeur uit een kast slaan wel te tolereren vind :roll:
Ik vind het beiden eigenlijk stom, maar ik weet dat het gewoon kan gebeuren als het even zwart voor ogen wordt.
Die kastdeur bij CC zat al niet helemaal soepel, moet ik er dan bij zeggen :razz: !
Maar oke, nu je het zo zegt kijk ik nu ff anders! Ik hoop dat youzhny zichzelf de volgende keer knock out slaat op die manier, dan kan ik erom lachen! Jezelf pijn doen is idd beter dan iemand anders spullen kapot maken!
Maar nog steeds ben ik van mening dat Youzhny zichzelf compleet belachelijk maakt en dat hier iets aan gedaan moet worden! Kerel is niet wijs!
He i’m back, koploper FTM 2018!