04-04-2008, 08:40 PM
Schop frontaal op mijn rechterbeen. Was - na vier minuten wedstrijd - aan de wandel door de verdediging toen ik in de zestien een te laat ingezette tackle van 'n tegenstander frontaal op m'n been kreeg. Stond met dat been ook vast in het gras, dus dat liep niet zo goed af. Normaal gesproken zie ik zoiets wel aankomen, maar deze keer was ik dus te laat. Gevolg: een fikse klap (mensen van m'n club spraken over 'twee hockeysticks die hard op elkaar klapte') die ook op de naastgelegen velden goed te horen was. Daarna vreselijk lang op de ambulance moeten wachten, dus dat hielp ook allemaal niet mee. Nu zit ik eindelijk thuis, waar ik met m'n been omhoog zit en wat oefeningen doe om mijn zenuwen in mijn rechtervoet weer wat te stimuleren; kan momenteel namelijk bepaalde dingen niet met mijn tenen. Waarschijnlijk een (zware) kneuzing als gevolg van de eerdergenoemde trap. Heb nog niet echt zicht op de algehele revalidatieperiode, maar dat het lang zal gaan duren, is een feit.
De wedstrijd zal hoogstwaarschijnlijk worden overgespeeld, en begonnen met een penalty.
Oh ja, de tackle was gewoon lomp en van pure opzet was ook geen sprake.
Tot zover 'Chiels avonturen op het voetbalveld' :wink:
De wedstrijd zal hoogstwaarschijnlijk worden overgespeeld, en begonnen met een penalty.

Oh ja, de tackle was gewoon lomp en van pure opzet was ook geen sprake.
Tot zover 'Chiels avonturen op het voetbalveld' :wink: