08-04-2008, 05:10 PM
Mac Wrote:Nee het is CC of CF hier.... valueshoven is bullshit omdat ik door niks slechters gecalled ga worden.FC Wageningen Wrote:Mac Wrote:maar je hebt nog wel fold equity tegen een aantal handen die je beaten misschien...lage 2 pair oid. Weet niet of dat EV+ is hier, maar ik vind check/call shove hier niet logisch als dat niet je plan is vantevoren.Mwaa heel weinig denk ik... ik CC om value te halen uit missed FD.
Ok dat kan maar dan ga heb je idd zo'n goede read dat je de river al in gaat met het idee dat je de beste hand hebt en dat je hier nooit gaat folden, dan lijkt dat me idd wel de beste play ja.
CC als ik denk dat hij genoeg bluffs shovet, CF if not

Mac Wrote:Ik vind initiatief vrij belangrijk op dit soort droge boards omdat vaak degene die als eerste vuurt de pot oppikt. Zoals ik al zeg ik hoef hier niet per se een call, met een bet wil ik hier de pot oppikken. Als je checkt lok je een bet uit van die ander en wat dan? Misschien haal ik wel te weinig value uit dit soort handen maar ik vind het niet lekker om hier check/call te gaan spelen en al helemaal zonder plan vantevoren wat ik ga doen bij een 2nd barrel.Daarom vraag ik waarom je initiatief wil...
En overschat ik NL100 spelers dan zo erg? ik zou hier wel eens een AQ wegleggen hoor, maar dat ligt aan villain ik weet niet wat jouw image hier was.
want er gaat niks slechters 2 straten callen en nu haal ik meer value uit blufs.
Ik denk idd dat je hier dan te weinig value uit deze handen haalt, want jou reden om te betten is beetje om 'te kijken waar je staat'... wat geen goede reden is.
In deze 3bet pot echter, is de vraag of ik vaak genoeg de beste hand heb.
Als je flop BF is t bijna een pure infobet... speel normaal 21/18/4, weet niet precies hoe ik hier speelde.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."