11-04-2008, 02:51 PM
Davydoff Wrote:waf Wrote:Davydoff Wrote:Ik zou niet durven, ik geef gewoon aan dat de opmerking van Mukkus correct is. Maar ik was me gewoon hardop aan het afvragen waarom jij Ajax niet zo leuk vind.... en ik dacht meteen aan jaloerzie.
waarom zit je dan te dwepen met die resultaten of met spelers. wat interesseert mij dat nou? dat is toch niet de reden dat je voor een club bent? je benttoch niet voor een club omdattie 'beter'is dan een ander. dan moet je elk jaar voor een andere club zijn (
We hebben het toch niet waarom je VOOR een club bent, maar waarom je er een HEKEL aan hebt..... jij kan het gewoon niet hebben dat Ajax succesvoller is dan Feyenoord.
misschien moet je dan ook uitleggen waarom ik geen hekel aan psvee heb? we (ik) hebben (heb) het wel degelijk over waarom je voor een club bent, en ik heb duizend redenen ajakkes, ajakkessieden en wannabe-ajakkessieden irritant te vinden en ik ga die redenen hier niet opsommen en volsta met de opmerking dat dat niet is omdat ze meer successen hadden dan feyenoord. en als je dat niet wil geloven, dan moet je dat vooral (in al je eenvoud) blijven herhalen. :roll: